Politica de retur

Politica de retur

 

În conformitate cu legislația în vigoare (O.G. nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii), aveți dreptul de a vă retrage din contractul la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care dumneavoastră ați intrat în posesia fizică a produselor  sau în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese ziua în care ați intrat în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastra de a vă retrage din prezentul contract, înregistrând o cerere de retur  prin email dedekid.romania@gmail.com specificând numele dumneavoastră, adresa,nr. de telefon,  numărul facturii și denumirea produsului pe care doriți să-l returnați. De asemenea, puteți completa și transmite electronic pe site-ul nostru

Indiferent care din opțiunile menționate le veți utiliza, noi vă vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere.

Nu acceptăm  retururi prin postă. Coletele NU vor fi ridicate de la Posta Română. Expediați produsele prin firmele de curierat Urgent cargus sau Fan Curier . Avem rugamintea de a atașa pe colet o etichetă cu mențiunea retur și cu numele dumneavoastra.

Conform prevederilor OUG 34/2014 consumatorul este definit ca find orice persoană fizică. În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Verificați  produsul la primire, să fie complet și însoțit de accesoriile/consumabilele necesare, pentru a remedia în cel mai scurt timp comformitatea, respectiv pentru a vă trimite articolele lipsă. În cazul în care ați primit produsul incomplet este necesar să ne semnalați acest lucru în maxim 48 ore de la recepționarea acestuia. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Conditii de returnare:

Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost predat, în cutia originală, cu toate accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

De asemenea este foarte important ca produsul returnat să fie însoțit de etichetele originale și toate documentele cu care a fost livrat produsul (certificate de garanție, manual de utilizare etc.) precum și o copie a facturii.

Atât produsul cât și accesoriile sale trebuie să fie ambalate corespunzător pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări provocate în timpul transportului.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse care prezintă urme de consum sau de uzură, produse FOLOSITE sau DESIGILATE. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipularea acestora, alta decât cea necesară pentru determinarea naturii, calității și funcționării produselor. Pentru a verifica funcționalitatea produsului, consumatorul  trebuie să- l mânuiasca și să-l inspecteze în acelasi mod in care i s-ar permite să o faca într-un magazine fizic; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să testeze produsul numai prin pornirea/oprirea acestuia, nu prin utilizarea lui în scopul în care a fost fabricat și deci să nu existe urme evidente de folosință îndelungată.

Manevrările permise pentru determinarea funcționalității produselor:

  • Dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale și fără deteriorarea produsului și a accesoriilor care-l însoțesc;
  • Verificarea conformițății produsului dar și a funcționării sale prin alimentarea cu energie electrică și pornirea/oprirea acestuia;
  • În cazul în care produsele sunt prevăzute cu accesorii/ consumabile nu se acceptă montarea și utilizarea acestora;

In cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și de a constitui contravaloarea acestora ca avans marfa pentru comanda viitoare a altor produse sau de a nu da curs solicitării de retur.

În cazul în care produsul prezintă neconformități la returnare, vom presupune că acestea au fost cauzate de client, în cazul în care acesta la acceptat la cumpărare fără să anunțe în termenul de 48 h eventualele neconformități.

Cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate integral de catre consumator.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contract a consumatorului și nu înainte de data recepționării produselor.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre urmatoarele situații:

  • Produsul are ambalajul original (în care a fost livrat) deteriorat;
  • Produsele care au fost însoțite de un cadou și acesta este utilizat în scopul fabricării lui, fiind uzat/deteriorat;
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Produsele ale căror sigilii sunt degradate sau sunt absente;
  • Produsele ale căror accesorii sau consumabile au fost desigilate și utilizate;
  • Produsele cu urme de uzură, zgâriate, pătate, lovite, îndoite, impregnate cu diverse substante și cu accesorii sau consumabile lipsă;
  • Produse de îngrijire personală și aparatele întreținere corporală și facială desigilate;

 

Consumatorul nu îți poate exercita dreptul de retragere pentru produsele de îngrijire/ întreținere personală care intră în contact cu pielea/părul/cavitatea bucală, etc. deoarece aceste produse nu pot fi returnate din motive de igienă și de protecție a sănătății.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata în baza unei constatari estetice și tehnice a produsului returnat.

Pentru mai multe informatii puteti accesa linkul catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor aici

Important de reținut! Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, loviri, șocuri mecanice sau electrice, produse cărora le lipsesc componente sau accesorii pot fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii initiale a produsului din momentul cumpararii ( valoarea de deprecierea poate fi cuprinsă între 10-95%) în conformitate cu prevederile OUG 34/2014.

După recepția fiecărui retur DedeKid va face o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia.

DedeKid va comunica clientului pe email sau prin aplicația Watsapp rezultatul evaluării și va emite o factură de stornare cu valoarea rezultată în urma evaluării conform căreia va fi stornată  suma acestuia.

Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică, se poate solicita, în termen de 24 ore de la intrarea în posesie a produsului. Termenul de soluționare este de 15 zile lucrătoare iar facturile modificate vor fi trimise pe e-mail-ul cumpărătorului.

Menționăm faptul că se pot modifica doar facturile a căror contravaloare a fost achitată prin chitanță la curier pe persoană judică. Facturile achitate cu chitanță la curier sau prin card pe persoană fizică nu se mai pot modifica.

Incepere Discutie
Buna ziua, Cu ce va putem ajuta?